2010. január 26., kedd

Szombat délután Zenezug Kormos Marcsival a Pagonyban




Szombat délután négy órakor, Kormos Marcsi tart zene-zug foglalkozást a Pagonyban.
Én még --a most hatéves-- Bertával kezdtem Marcsihoz járni a Pagonyba. Azután néhány hónapig szünetelt a Zenezug, és mi azalatt átszoktunk Verhás Virághoz, aki "Virágzenére" hívta a gyerekeimet a Noha Stúdióba. Virág a harmadik babája születése miatt hagyta abba a tanítást. Mi még épp elcsíptük azt a pillanatot, amikor Virág átadta Marcsinak a stafétát, de közben az összes gyerekem "intézményesült", így aztán sajnos elmaradt ez az élmény az életünkből.

Marcsi nem csupán saját, "Zenezug" programját osztja meg a szülőkkel, és a gyerekekkel, hanem csatlakozott a "Kerekítő" foglalkozásokhoz is. A Kerekítő mindössze néhány hónapja vált fogalommá Jakabosné Kovács Juditnak (na és a Naphegy Kiadónak) köszönhetően. Ma már 21 "kerekítős" foglalkozásvezető alkalmazza ezt a módszert országszerte, közel negyven helyszínen.

A mai foglalkozáson Marcsi mellett én is részt vettem a Noha stúdióban, igaz, nem anyukaként, hanem a Csodaceruza szerkesztőjeként. Könyveket ajánlottam a babakorú gyerekek, és szüleik számára. Ez volt az első ilyen jellegű "akcióm" életemben... nagyon izgultam, de kár volt, mert olyan természetesen fogadták a gyerekek és a szülők a nagy piros zsákból kiöntött (és saját gyerekeim által alaposan megdolgozott) könyvhalmot, hogy öröm volt közéjük ülni, és válaszolni a kérdésekre.
És azt még nem is meséltem, hogy amikor a Pagonyba vittem vissza az ez alkalomra tőlük kölcsönkért néhány könyvet, két "kerekítős" szülő is azokat a könyveket vásárolta éppen, amelyeket én ajánlottam a figyelmükbe. Már ezért megérte!

Szóval szombaton, Kormos Marcsi épít egy kis zenezugot a Pagonyban!
Szerintem is így úgy jó a világ, ha a legkisebb zugból is zene szól!

Both Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése